Niebieska fotogaleria

   Do testowania produktów podchodzę bardzo sceptycznie, a kiedy już się zdecyduję, żeby coś wypróbować i opisać swoje wrażenia, muszę być do tego przekonana.
Chciałabym Wam zaprezentować fotoprodukty firmy @saal.digital.polska.
Do tej pory fotografie drukowałam w tradycyjnej formie, brakowało mi jednak czegoś bardziej spektakularnego. Postanowiłam więc przetestować fotoobrazy i fotoksiążkę.
Dziś przedstawię Wam tę pierwsza formę, bo fotoksiążka zasługuje na oddzielny wpis.
Zdecydowałam się na wywołanie tym sposobem dwóch zdjęć przedstawiajacych Baxtera i Hektora.
Wszystko odbywa się za pomocą programu Saal Design, który pobieramy z witryny saal.digital.pl
Aplikacja jest bardzo przyjazna w użyciu. Każdy świetnie sobie poradzi z jej obsługą.
Na dostarczenie zamówienia czekałam 3 dni.
Spośród bogatej oferty nośników wybrałam płytę PCV o grubości 5 mm. Nie wiedziałam,
czy fotoobrazy będą stały na komodzie, czy wisiały na ścianie, więc zrezygnowałam z mocowania dostępnego w ofercie.
Ostatecznie zawisły jednak na ścianie. Są tak lekkie, że do ich zawieszenia użyłam rzepów
do mocowania obrazów. Lekkość idzie w parze z solidnością wykonania.
Jakość wydruku to najwyższa półka. Odwzorowanie barw, ostrości jest bardzo realistyczne.
Jestem zachwycona.









Pomalowana na niebiesko

24 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia i super wykonanie! :-)
    Wcale się nie dziwię, że jesteś zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wykonanie jest naprawdę świetne.

      Usuń
  2. Zdjecia jak prawdziwie malowane obrazy... sliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe fotografie:) Ale nie może być inaczej z takimi modelami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne portrety, super pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie to wygląda! Dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W końcu ściana w sypialni zacznie zapełniać się zdjęciami.

      Usuń
  6. Zakochałam się <3 muszę zgłębić temat koniecznie, bo mam kilka zdjęć czekających na wywołanie, wciąż nie mogłam się zdecydować co chcę i teraz wiem :D a tak poza tym świetne zdjęcia, ale to już u Ciebie normalka ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest to jakaś alternatywa dla tradycyjnych zdjęć w ramkach. Choć i te mają swój urok.

      Usuń
  7. to jest...piękne! Cud zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotografie wyglądają nieziemsko! Właśnie mieliśmy profesjonalna sesje i będziemy czekać na jej efekty. Mam nadzieje, ze taka impreza nie jest mega droga 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Bardzo ładnie prezentują się na ścianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszło! I te cotton ballsy do tego wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń