Niebieskie portfolio

  Długo zabierałam się do podjęcia decyzji o zrobieniu portfolio.
Ale w końcu decyzja została podjęta. I była strzałem w dziesiątkę.
Zdecydowałam się na wykonanie fotoksiążki, a pomogła mi firma @saal.digital.polska.
Podczas tworzenia zbioru swoich fotografii korzystamy z tej samej intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji, która służy do projektowania różnych foto produktów, takich jak na przykład fotoobrazy.
Produkt finalny, jaki otrzymujemy jest powalający. Powala przede wszystkim jakością premium. Zdjęcia są pięknie zaprezentowane. Nasycenie barw, kontrast, wyrazistość są naprawdę świetne.
Dobrze mieć wszystkie ulubione fotografie w jednym albumie.











Pomalowana na niebiesko

8 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia.zasluzyly na ksiazke.fajna pamiatka bedzie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! To z kocimi ogonkami podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia i album piękne! Aż żal takich ładnych zdjęć nie wywołać, tym bardziej w formie takiego ładnego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ważne i piękne persony to powinny mieć co miesiąc wydawaną taką książkę:) Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna robota! Pozytywnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Też myślimy nad taką książką! Może już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne masz portfolio! :)

    OdpowiedzUsuń