Balkoning

   Nareszcie możemy korzystać ze wszystkich uroków wiosennej aury. Jest słońce, jest balkoning.
Gdy balkon jest otwarty, koty praktycznie cały czas spędzają na świeżym powietrzu.Za oknem mnóstwo ptaków. Rybitwy, sroki i wróbelki. Odwiedzają nas również nieznane dotąd ptaszki, czyli kosy. Jest na co popatrzeć.
Wczoraj posiałam nasturcje, niecierpka, walerianę i  kocią trawę w donicach, zasadziłam też zioła. Jest pięknie i pachnąco. Poranna kawa w towarzystwie Dziubulków to czysta przyjemność.
Kociszony mają swoje miejscówki. Hitem jest budka, na której można sobie posiedzieć i w której można pospać. W planach mamy też zawieszenie półek na ścianach i zwiększenie tym samym kocich miejscówek.










Pomalowana na niebiesko

16 komentarzy:

  1. Jak kociaki mają fajnie! :D
    Ja ostatnio zasiałam owies i kocią trawę.
    Teraz czekamy aż wyrośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza trawka już zaczyna kiełkować. Oby smakowała kociszonom. :)

      Usuń
  2. Wreszcie balkonowa relacja na Twoim blogu. Chyba, że coś mnie ominęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był chyba jakiś wpis jesienny, po przeprowadzce. Ale w tym roku to nasz balkonowy debiut.

      Usuń
  3. Balkon jest najlepszy. To pisała trójca z Dolnego Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że podoba im się ten balkoning! Ja posiałam kwiatki i koper ale u mnie nigdy dobrze nie wyrasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nasze roślinki wyrosną i będą pięknie wyglądać.

      Usuń
  5. Ah jak fajnie, balkony mają tę moc przyciągania kotów i ludzi :) A u Was jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Starałam się, żeby na balkonie było przytulnie i przyjemnie. :)

      Usuń
  6. Widać że właściciel dba o Kotki, super
    mają urządzone, mi się podoba a co dopiero im he pozdrawiamy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają choć małą namiastkę tego, co za oknem. :)

      Usuń
  7. Szczęściarze, świetnie mieć taki koci balkon :) Moje muszą się zadowolić oknem, też już zaczęły sezon na spędzanie przy nim większości czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My balkon posiadamy od niedawna. Poprzednie sezony równiez i nasze koty spędzały na parapetach i przy otwartym oknie.

      Usuń
  8. Jak patrze na te ukwiecone i ukocone balkony to zazdroszcze, ja nie mam reki do kwiatkow:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie masz z nimi - cudne koty :) Półki na balkonie świetnie się sprawdzają - nasze koty je uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń