Kota dzień, dzień kota

  Dziś święto wszystkich kotów i ich opiekunów. Z tej okazji życzę Wam i Waszym podopiecznym wszystkiego najkociego i moc kocich prezentów.

  My z okazji Światowego Dnia Kota zrobiliśmy sobie prezent. Kocury dostały kotoworkowe: zabawki i  piękny kocyk, który położony na kanapie, stał się miejscówką numer 1 obydwu futerkowców. A dla mnie cudny kubeczek z autorską grafiką Dominiki Kotoworkowej i kolorowanki od Beaty, Forrusia i Bohuna.

A Wy jak spędzacie kocie święto?










Pomalowana na niebiesko

9 komentarzy:

  1. Dziubul jaki duży :) Wszystkiego najlepszego kociego dla Was, chociaż myślę że dzień kota Twoje chłopaki mają co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Claire dostała tylko plaster kiełbasy bez konserwantów i tulipany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wszystkiego najlepszego dla Kotków i ich Opiekunów ;) My sobie z Witkiem sprawimy z tej okazji ładny mebel, mam nadzieję, że będziemy obydwoje równie zadowoleni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My się miziamy i objadamy:) A u Was piękne prezenty:) Koty oczywiście najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas było dużo jedzonka - ulubione kota :) też kolorujemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło rajuśku jakie cudaski, niestety nie mogłam spędzić tego dnia z moimi pieszczochami, zostały mi tylko zdjęcia do oglądania. Pączka uwielbiamy :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia kociaków. :D
    Ja niestety chora jeszcze w środę byłam i kociaki ze mną siedzieć nie mogły. :/
    Odrobiny to na pewno. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet nie wiedziałam, że taki dzień jest :)

    OdpowiedzUsuń