Baby, it's cold outside.

  Nastały ciężkie czasy. Dla mnie oczywiście, bo nie znoszę zimna. Najchętniej nie wychodziłabym spod cieplutkiego kocyka.
Koty pokochały balkon. Codziennie spędzają tam sporo czasu. Wietrzą futra z wielką przyjemnością.  A przy tym urządzają sobie galopki na trasie balkon-kuchnia, pędząc przez salon jak dwa słonie.
Ciekawa jestem, co będzie, gdy spadnie śnieg. Czy będę miała śnieżne słonie? Bo niebieską krowę już mam. To pewne. Dzidziulek wypasa się  z lubością i przeżuwa kocią trawkę.
Życzymy Wam i sobie jak najcieplejszych jesiennych dni.

P.S. Niebieskie sierściuchy pod kocem ze mną nie siedzą. O nie. One tylko tak ładnie pozują. 







Pomalowana na niebiesko

22 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia i jakie cudowne kociaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne futrzaki, a Młody widać że ładnie się zaokrągla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że przynajmniej kocurki nie mają nic przeciwko takiej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocury są wniebowzięte balkonowaniem, nawet o tej porze roku. :)

      Usuń
  4. Piękne kociaste i ich zdjęcia! Moje tez siedza na okragło na balkonie i potem wracają z zimnymi łapkami :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu widzę jakąś wiewiórę wspinającą się po drzewku ;) czasem nasza Kiwcia uprawia podobne akrobacje na drabinie, boki zrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze futrzate lubią się wietrzyć przez cały rok. Pieknie pozują Twoje chłopaki. Ciepełka jak najwięcej życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas dzisiaj piękna i słoneczna jesień....ale generalnie nie znoszę zimna i tych długich, ciemnych wieczorów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cały czas ponuro i szaro. Ja też nie znoszę tych ciemnych, długich wieczorów.

      Usuń
  8. U nas tak zimno, że chłopcy tylko tęsknym wzrokiem przez szybę obserwują swój wybieg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coldy and windy, indeed!
    Claire- Genevieve leży pod lampą wieczorami :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są :) i jak ładnie pozują :)
    Moja Tereska lubi pod kocykiem lub kołderką (ostatnio z uporem maniaka śpi wciśnięta między mnie a męża).

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja kocham jesień i ciepły kocyk a do tego herbatka z miodem :)
    koty piękne i zdjęcia kocykowe boskie :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń