Poduszkowce

Wraz z przybyciem nowego kociego mieszkańca musieliśmy powiększyć liczbę atrakcyjnych miejscówek do wypoczynku na ich terytorium.
Co ciekawe, drapak z rozetą, którą do drzemek wykorzystywały obydwa kocury, teraz stoi pusty i służy jedynie do ostrzenia pazurków i jako wejście na parapet. Zrozum kota. Nie da się.
   Do zorganizowania przestrzeni wypoczynkowej Dziubula i Heko posłużyły mi między innymi poduchy - siedziska na krzesła dostępne w jednym ze sklepów z wyposażeniem wnętrz.

Tak oto mam w domu dwa poduszkowce.







Pomalowana na niebiesko

25 komentarzy:

  1. Piękne futra! Zauważyłam,że koty lubią zmieniac swoje ulubione miejsca a po jakimś czasie wracają na "stare smiecie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wracają, na przykład po trzech miesiącach. :)

      Usuń
  2. u mnie jest ciągła roszada w kwestii ulubionych miejsc do spania. wprowadzili mi sie do mojej szafy (bo ma rozsuwane drzwi - o zgrozo, nigdy wiecej!) i w akcje desperacji zabrałam z konkretnych polek wszystkie swohe rzeczy i zostawiłam im koc, no i po tyg okazało sie, ze szafa juz nieatrakcyjna haha

    swietne masz te pufki!

    Humora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, coś nowego zawsze wpadnie w oko kotu. Nawet kocyk. :)

      Usuń
  3. joj to ostatnie zdjęcie jest piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sobie cenię estetykę, ale przy kotach nie umiem jej zachować, bo wszędzie gniazda z koców, poduch, a nawet swetrów. Byle futra miały komfort. Grr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież zadowolony kot, to szczęśliwy kot. :)

      Usuń
  5. Nie ma to jak wygodna duża poducha.... :-) Kochane, zaspane misie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kochane <3 drapak pewnie im się z znudził, jak sobie przypomną to wrócą do starej miejscówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale im dobrze ;) poza tym nie ma nic piękniejszego niż śpiący kot :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już byłam bardzo blisko kupienia tych poduch.... i nie wiem dlaczego nie kupiłam.... ;-) Pewnie jeszcze do nich wrócę, zwłaszcza po obejrzeniu TAKICH widoków :) Kochane misie (f)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki są bardzo "pod kolor" każdego z nich, niezwykle twarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi im być tak wygodnie i mięciutko... nic, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak tak patrzę na śpiące koty, to czasem sama poleniuchowałabym tak jak one. Caaaały dzień. :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia :) A ciekawe czy w sklepie przewidzieli że takie poduchy będę idealne dla kotów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      W sklepie pewnie nie przewidzieli, ale wyobraźnia kociego opiekuna czasami może ponieść... ;-)

      Usuń
  12. Mam wrażenie, że do Was można jeździć na urlopy prawdziwie wypoczynkowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy. :) A w zanadrzu mamy jeszcze post o dwóch rodzajach kocich posłań. :-)

      Usuń