Do drzemania i skakania

        Któż z nas nie lubi przedmiotów, które spełniają wiele funkcji?
Niedawno futerkowce weszły w posiadanie takiego właśnie legowiska służącego do  ucinania sobie drzemek.
 Długo nabierało ono mocy prawnej.
Teraz służy Dziubulowi i Piranii do drzemania, spania, ugniatania, czajenia się i zabaw.
Najczęściej Heko zamienia się wtedy w żółwia i nakrywa się  drzemadłem  odwróconym
do góry dnem. Wystawia wtedy łapki i zachęca do zabawy starszego kompana.  Zdarza się kocurom znosić tam upolowaną szmacianą myszkę.
A poduszka umieszczona w środku jest tak miękka, że z lubością ugniatają ją i Heko i Baxterek.


















Pomalowana na niebiesko

12 komentarzy:

  1. Moja ma takie z daszkiem, stoi na pralce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super :)
    Ten kotuś ma prześliczną a buźkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejscówka pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć w te Hekusiowe oczyska, niesamowity kolor... U mnie koty pokładają się wszędzie w domu, a najbardziej na fotelach i lodówce, ale od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem profesjonalnego kociego legowiska.

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie ma walk o takie wielofunkcyjne legowisko? :)) Bo widać obaj w nim zakochani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia sa wspaniałe. Oczy Hektorka i Baxa mówią wszystko: odpoczywam w moim drzemadle i prosze mi nie przeszkadzac. Serducho zawsze szybciej mi bije kiedy patrzę na ten duet. Jednak filmik jak Pan Kot ugniata swoją podusie, to już prawdziwy nokaut. Z tego zachwycania sie poprostu padłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A skąd takie? Fajnie :). Bardzo podoba mi się ten rodzaj pluszu, a w połączeniu z polarkiem minky wygląda rewelacyjnie i na pewno jest wygodne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzemadło kupione tu: https://www.facebook.com/drzemadla
      Zamówienie składa się poprzez FB. Możesz sama zaprojektować posłanko z dostępnych materiałów.
      Ja lubię oprócz funkcjonalności również estetykę. A to legowisko jest naprawdę piękne i świetnie wykonane.

      Usuń
  8. Jakież one są słodkie:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany ale cudowności z nich!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wygląda, az kusi żeby zamówić;)

    buziaki w słodkie noski
    Humora

    OdpowiedzUsuń