Akcja reaktywacja

Jesteśmy po długiej przerwie. 
Przesilenie wiosenne, grypa, osłabienie z nią związane oraz dużo pracy i brak czasu zaowocowały ciszą na blogu.
Wracamy. I obiecujemy poprawę. Akcję reaktywację czas zacząć.
Będzie kilka wpisów recenzyjnych, ponieważ powiększyliśmy kolekcję rzeczy niezbędnych dla kotów, z których jestem bardzo zadowolona. W planach mam również wykonanie z Madzią, opiekunką dwóch cudownych brytyjczyków, drapaków kartonowych dla naszych futerkowców. Będzie więc relacja i instruktaż. Chodzi mi też po głowie zrobienie kociego posłania.
Na blogu gościnnie pojawią się także piękne zaprzyjaźnione koty.
Oczywiście nie zabraknie też dziubulowego pamiętnika i moich spostrzeżeń na temat życia z dwoma kotami pod jednym dachem.
Dobrze, że w końcu nadeszła wiosna, a wraz z nią nowe pomysły i zastrzyk energii.

A co u kociszonów?
Dziubul i Heko cały czas się docierają. W ich relacjach widać dużą poprawę. Musieliśmy poczynić pewne zmiany w organizacji domowej przestrzeni. Oczywiście ze względu na koty.

Mam nadzieję, że zostaniecie z nami i wybaczycie nam tak długie milczenie.
Pozdrawiamy Was serdecznie.
Dziubul, Pirania i Ania.







Pomalowana na niebiesko

23 komentarze:

  1. Fajnie że jesteście
    Miziaki dla koteczków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hekowi do twarzy w niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-)
    Ja mogłabym też zrobić dla mojej drapak kartonowy... Pozdrawiamy wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia. :)
      Drapak jest w fazie projektu. Ale pojawi się o nim wpis.

      Usuń
  4. alez one maja piekne kolorki!
    milo was wkonu widziec:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że reaktywacja ma miejsce :). Ciekawa jestem drapaka. Legowisko mój ma zrobione metodą hand-made. Kiedy odnawiałam fotel i kanapę, z resztek materiału i gąbki, która mi została z fotela, uszyłam posłanie dla mojego futrzaka.
    Pozdrowienia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pozdrowienia. (k)
      Legowisko planuję zrobić z drewnianej skrzynki.

      Usuń
  6. To dobrze ze z wiosną przychodzi reaktywacja bo się stęskniliśmy za Wami :) czekamy na nowe posty, szczególnie z kartonowymi drapakami!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drapak dopiero w planach. Ale jak tylko zrobimy zakupy, bierzemy się do pracy.

      Usuń
  7. Ooo czekam na te kocie rzeczy :) A może nam coś trzeba a nie wiemy, że nam trzeba? :)
    Fajnie, że wracacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę, że jedną z nich jest torba-transporter.
      (k)

      Usuń
  8. Już się cieszę na te posty :) Drapak handmade? czekam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj będzie się działo:) Widziałam kilka razy przepis na posłanie wykonane z bluzy, swetra etc. Bardzo fajne rozwiązanie:) pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję wykorzystać koszulę. :-)
      Pozdrawiam słonecznie. :)

      Usuń
  10. Jak miło, że jesteście 😘
    Nie mogę sie doczekać nowych drapaków. Prosze wycałować Hektorcia i Dziubulka 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne są te Twoje koty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ragdollinka ma cudny nosek :) a brys pucusie...

    To czekamy na instruktarz jak zrobić drapak :)

    OdpowiedzUsuń