Grunt to się nie przemęczać

Monotematycznie, że gorąco.
Bo gorąco.
Nie da się tego ukryć.
Powolnie, z umiarem, żeby zbytnio się nie przemęczyć. 
Nie można przecież inaczej, gdy za oknem wszystko się rozpuszcza.
Tryb oszczędzania energii i hibernacji włączony.


Koci szezlong -  Lui MyKotty

W zabawach biorą udział:
-kot Baxter,
-wędka Bird  (Zooplus) od Agnieszki,
-nano chomik od Agnieszki,
-piłeczka z dzwoneczkiem (Trixie) od Beatki.
Za wszystkie prezenty jeszcze raz serdecznie dziękujemy.




Pomalowana na niebiesko

21 komentarzy:

  1. Szczyt lenistwa , ale uroczy (k)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas ostatnio podobnie, wielkie harce zaczynają się koło północy dopiero.
    Ale bym wygłaskała takie brysiowe futerko ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas aktywność notowana jest w podobnych godzinach. :)

      Usuń
  3. no nie ma się co przemęczać, taki upał męczy potwornie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe albo taki obojetny albo tak lato daje mu sie we znaki ;) sliczny puchacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny leniuszek z Dziubula :)) Oszczędna zabawa, ale za to jak słodko. U nas też upalnie i leniwie.. lato pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny :-)
    Jak to puchatek...
    Aż się chce go pogłaskać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mała zdąży ją obślinić, pogryźć i wymemłać zanim lalka dożyje jej wieku chodzącego ;)
    Oj upalnie, my też urządzamy zobie domowy leżing głównie, czy to siedzisko na którym wyleguje się Baxter to drapak? Bo jest absolutnie obłędne i tak mi to widać na filmiku ;)
    Piłkarzem u nas jest Kiwa, niestety woli solówki niż grę w zespole, ale za to Arbuz uwielbia aportowanie z mamą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to kartonowy drapak Lui firmy My Kotty. Mamy go już ponad rok i gdybym na nim przypadkowo nie usiadła, to miałby się całkiem dobrze.
      Drapak służy Baxterkowi do zabawy, chowania się, drapania, spania. To także świetny punkt obserwacyjny. Szczerze polecam.
      Nagraj koniecznie Arbuza. :)

      Usuń
    2. Dziubul jak żywa reklama drapaczka ;))) Cudna fota , nie mogę się napatrzeć (k)

      Usuń
    3. Kartonowy? O.o W życiu bym nie pomyślała :D wygląda niesamowicie wytrzymale ;) czyli szukam na necie ;D bo bardzo mi się podoba a maluchy zajechały już 2 drapaki ;)
      Z kartonowych cudaków moja koleżanka przesłała mi te domki zabaw:
      http://allegro.pl/koci-dom-zabaw-czolg-dla-kota-kartonowy-domek-i4392387520.html
      Że tak powiem, padłam XD
      Już kilka razy chciałam na bloga wrzucić filmiki z kociakami ale wiecznie mi jakiś błąd wyskakuje ;/

      Usuń
  8. Oj upalnie... Wszystkim jak widać daje się we znaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziuuuuuubul, Ty słodziaku:)))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas burze i ciagle pada:D troche zazdroszcze tych upalow:P Moje kociaki maja sie dobrze:) Zdjecie slodkie:* pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny drapak i leniuszek na nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. :)))))))))))
    Nie jestem przyzwyczajona na takiego kociego majestatu w czasie zabawy :)))))))
    Mam wrażenie, że personel od zabawek większą energię wydatkuje niż bawiący się :))))

    OdpowiedzUsuń