Niech leń będzie z Wami

Gorąco. Nic się nikomu nie chce. Ktoś chyba rzucił na nas urok pt. "Obyś lenia z domu nie wygonił". Dziubul do góry łapami robi w rozecie szpagaty w powietrzu, albo chrapie na swoim legowisku,  a ja patrząc na niego, montuję zapałki między powiekami. Ożywiamy się dopiero wieczorem. Wtedy są ganianki, długie czesanie i mruczenie.
Rano pobudka o 5.30. Trzeba miziać i głaskać. Później Baxterek idzie na poduszkę kładzie łapę na mojej głowie
i przekazuje mi swoją leniwą moc. 

Niech leń będzie z Wami. 






Pomalowana na niebiesko

10 komentarzy:

  1. Podziwiam, jakim sposobem potrafisz wstać rano z łóżka i zostawić takiego Morfeusza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście nic nikomu się nie chce :)
    Podziwiam, że wstajesz z łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Złomek bije ostatnio rekordy w długości spania i nic nierobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błogie lenistwo :) u nas to samo, pogoda chyba chce nas wszystkich wykończyć... Mocy przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaa... 5 albo 6... saszetka i spać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. co za lapuchny:) kochany misio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak ja chciałabym być kotem i leniuchować ile tylko się da!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki śpioszuś :) Ciekawe jakie przygody przeżywa w swoich snach, może jest kocim Indianą Jones'em albo mistrzem sztuk walki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Leniuchu! Wędki bird na zooplusie!!!
    Łap póki są!
    http://www.zooplus.pl/shop/koty/zabawki_tunele_kota/wedki_dla_kota/133680

    OdpowiedzUsuń