Kot, pisarz i krytyk literacki

    Jakże się ucieszyłam, gdy przeglądając czerwcowy numer Kocich Spraw, natknęłam się na artykuł Urszuli Pawlik, tłumacza literatury, krytyka literackiego i dziennikarki radiowej.
A dlaczego tak mi wesoło? A dlatego, że pani Urszula opowiada w nim z humorem o Charlotte Link, mojej ukochanej pisarce, której książki wprost ubóstwiam.
Charlotte Link, oprócz bycia świetną pisarką, jest również ogromną miłośniczką zwierząt.
Będąc w Polsce uratowała sfilcowanego czworonoga, który jak później się okazało, jest przepięknym kotem.
Nie zdradzę, w jaki sposób tego dokonała. Wszystkiego dowiecie się z opowieści Urszuli Pawlik.
Koniecznie przeczytajcie choć jedną powieść Charlotte Link, a przepadniecie bez reszty.

 Dziubul poleca.





Pomalowana na niebiesko

21 komentarzy:

  1. Z wielu LINKÓW, jakie dziś otworzyłam w internecie, tego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytam!
    a Dziubul taki przystojny!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej autorki, ale skoro nawet Dziubul jest zainteresowany to muszą to być ciekawe książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, zbiegłyśmy się dziś z tematami - bo u nas też lekko książkowo :)) A o autorce wiele dobrego słyszałam już, więc pewnie niebawem przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię serię "Kot, który... :D" dużo tomików kryminalnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam chyba dwa tomy. Świetne i z kotem. :)

      Usuń
    2. Polecamy, bardzo całość, bo Koko dostaje w pewnym momencie towarzystwo do konkurowania o Pana :D I całkiem fajne teksty lecą na temat kocich dam :D

      Usuń
  6. Oj ten urodziwy kot bardzo odwraca uwagę od książek. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nic, trzeba bedzie przeczytac.piekne zdjecia jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kocich książek to mogę polecić "Miłość przez małe m". Taka historia o początkach życia z kotem. Mnie wzruszyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna osoba :D
    Nie znam jej książek, ale chętnie poznam :)
    Dziubul uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna pisarka. A książki trzymają w napięciu do ostatnich stron. :)

      Usuń
  10. chętnie przeczytam - dziękuję za podpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakiego rodzaju jest to literatura ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psychologiczne powieści sensacyjne w najlepszym wydaniu. :)

      Usuń
  12. Ja również nie znam tej autorki. Ciekawe...może kiedyś...Dziubul piękny jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedną książkę tej autorki i średnio przypadła mi do gustu. Jednak skoro taki piękny kocur poleca jej dzieła, to muszę przeczytać koniecznie resztę jej publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sprawdzić czy mają u nas w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń