Z kotem w tle - Keanu Reeves

"Kiedy nie czuję się wolny i nie mogę robić tego co chcę wtedy reaguję - działam wbrew temu."

"To zawsze wspaniałe poznawać kobiety, z całą tajemnicą, radością i głębią."

"To nadal może być bardzo surrealistyczne. Łatwo stać się bardzo samokrytycznym kiedy jest się aktorem, następnie jest się krytykowanym przez krytyków. Nie ważne czy się z tym zgadzasz czy nie ludzie będą Cię osądzać."

"Jest coś fascynującego w pracy techników. Czasami, pomiędzy jednym a drugim ujęciem, siadałem gdzieś z boku
 i przyglądałem się, jak ustawiają oświetlenie, mikrofony i cały ten sprzęt. Lubię ludzi, którzy przykładają się
do swojej roboty i dobrze ją wykonują."



Pomalowana na niebiesko

23 komentarze:

  1. Adwokat Diabła ♥♥ a kot ze zdjęcia wygląda jak taki jeden Pumpelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda troche brysio podobnie, więc obstawiam Kacperka :)

      Usuń
  2. Coś się on chyba boi tego kota :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, mój przyszły mąż z czasów szkolnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) A ja odkąd obejrzałam teledysk do piosenki "Rush, rush" Pauli Abdul, a było to również w czasach szkolnych, przepadłam. ;)
      Podobno prywatnie to całkiem miły facet, niezniszczony przez show biznes. :)

      Usuń
  5. W 47 roninach tez fajnie grał :D
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie oglądałam. Trzeba się poprawić. :)

      Usuń
  6. Oj podobny gust mamy, podobny... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam jego plakat na drzwiach :O a teraz jeszcze wiem, że lubi koty, ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... pamiętam czasy plakatów na drzwiach i ścianach. Aż łezka się kręci w oku, prawda?

      Usuń
  8. O nawet lubię filmy z jego udziałem:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. zapraszam do mojego fanklubu

      https://www.facebook.com/KeanuReevesFanClubInPoland

      i mojej koleżanki :)

      https://www.facebook.com/KeanuReevesFanpage

      Usuń
  10. To był dobry film.
    Keanu.. ja ja generalnie gustuje w misiowatych blondynach, ale Keanu....
    Mrauuuu...

    OdpowiedzUsuń