Sezon wiosna/lato 2014 należy do kotów

   Było już o wdzianku dla kota, teraz czas na modę dla nas.
W wiosenno-letnich trendach na 2014 rok pojawiły się koty. Znajdziemy je również u naszych rodzimych projektantów:  Kasi Kalder, właścicielki  terakotów, u   Paprockiego i Brzozowskiego oraz w odzieżowych sieciówkach.
U mnie w szafie zagościły niedawno dwie koszulki, które już darzę wielką sympatią.
A to dlatego, że na jednej z nich pojawił się terakotowy Dziubulek. Na drugiej widnieje kot, wcielający się w postać Holly Golightly, wykreowaną przez Audrey Hepbourn, którą bardzo lubię.

A Wy macie w swojej szafie kocie motywy?




 terakoty!

Re


Pomalowana na niebiesko

23 komentarze:

  1. pewnie, że mam w szafie kocie motywy :) uwielbiam koty, a na bluzkach też świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli melduje się kolejna zakochana w kociej modzie. :)

      Usuń
  2. hehe, dobre koszulki, u mnie sezon na koty juz od kilku sezonow:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty u Paprockiego były już w zeszłym roku, niestety nie wystarczy iść na łatwiznę - bo przecież koty wszystko sprzedadzą, cena za koszulkę, nawet firmową musi mieć rozsądną cenę - i tak okazało się, że można mieć koszulkę z kotem np. Karla Lagerferda...tańszą niż u polskich projektantów :) mam masę koszulek i toreb z kotami i nigdy nie będzie ich wystarczająco dużo :) gratuluję Twoich 2ch są super :) fajnie te grafiki wyglądały by na białych torbach... Koty&fashion zdecydowanie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie u P&B ceny jak na t-shirt wysokie. Ale jako ciekawostka może być. :)
      Mami, musisz koniecznie napisać post o swoich kocich elementach garderoby i dodatkach. :)

      Usuń
  4. Świetne te koszulki :) Ja jedynie mam skarpetki w kotki, a raczej miałam, bo niedawno dokończyły żywota ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja co prawda nie mam skarpetek w koty, ale za to mam w krowie łatki. Bardzo je lubię. :)

      Usuń
  5. Super ciuszki!
    A ja sobie nabyłam niebieskiego kota!
    Co prawda tylko na koszulce, ale jest cudny jak Dziubulek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Basiu, powiedz, gdzie są dostępne koszulki z niebieskimi kotami?

      Usuń
    2. Koszulki z kotami nabywam głównie przez net, tym razem fantastyczny niebieski był na allegro, link poniżej
      http://allegro.pl/bluzka-koszulka-mdg-kot-czarna-36-s-1052-i4190150502.html
      bardzo fajny materiał.
      Są też inne, nadruk foto, ale ten był the best :)

      Usuń
  6. Koszula z Dziubulem jest boska! A z kotami, no cóż, też mam słabość do kocich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj chyba my wszystkie mamy takie słabości. :))

      Usuń
  7. U mnie znajdzie się kilka kocich motywów :) Twoje koszulki są świetne, obie! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne koszulki x-)
    Uwielbiam kocie motywy w modzie :-D
    Oj też mam parę nowych rzeczy , muszę pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kocur. Myślę,że zaprzyjaźnilby sie z moją niebieską kocica. Co do ubrań są również bluzy z brytyjczykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie ubrałabym i taką bluzę z brytyjczykiem. :)

      Usuń
  10. Niestety nie mam "kocich" ubrań, ale kiedyś na pewno sobie sprawię ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. hej szukam kogos na moj nastepny rysunek, jesli masz ochote to zapraszam: http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/2014/04/konkurs-poszukiwanie-modela-do.html ....przepraszam, ze pisze nie na temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że takich z króliczkami nie ma:(

    OdpowiedzUsuń