Tymczasem...

Dostaliśmy wyróżnienie od Moniki z bloga Tymczasem.in.
Monika wraz z Tycjanem piszą na blogu o swoich pasjach. Są koty: Khalesi i Mordimer - dwa urocze, piękne i pełne wdzięku brytyjczyki, są wypieki, są przepisy na przepyszne potrawy, są gry planszowe.
Jednym zdaniem, coś miłego dla każdego.

Monika zadała mi kilka pytań.

Dlaczego kot?
To była miłość od pierwszego wejrzenia. Zanim Dziubul trafił do naszego domu byłam zwolenniczką psów, jednak wystarczyło jedno spojrzenie na kota brytyjskiego i przepadłam.Strzał prosto w serce.

Samochód czy motor?
Samochód.  Jeżdżę dużo i chętnie. Choć swego czasu podróżowałam i na motocyklu. Nosiłam się nawet z zamiarem zrobienia prawa jazdy kategorii A. Jednak wypadek mojego P. ostudził moje zapędy. Ale motocykle nadal bardzo lubię.

Jak wyobrażasz sobie podróż życia?
Mam jedno turystyczne marzenie. I nie są to wcale egzotyczne kraje. Bardzo chciałabym pojechać do Nowego Jorku. To byłaby podróż życia.

Kto Ci imponuje?
Osobami, które podziwiam i które mi imponują są ludzie cechujący się odwagą w dążeniu do realizacji marzeń.
Dla których praca jest jednocześnie pasją.
 
Jeśli miałabyś wybrać jedną ulubioną potrawę (słodką lub wytrawną) to co by to było?
Tort  Anny Pavlovej w wersji czekoladowej z malinami.

W jakim kraju chciałabyś się urodzić, jeśli mogłabyś wybierać?
Nie chciałabym nic zmieniać.

Film, do którego lubisz wracać?
Obowiązkowo raz w roku oglądam "Dobry rok" Ridleya Scotta.
Lubię do niego wracać.  To taki film, który krzepi moje serce.

Zdarza Ci się płakać na filmie lub nad książką?
Płaczę ze śmiechu lub wzruszenia i nad książkami i podczas oglądania filmów. A totalnym wyciskaczem łez jest film "Mój przyjaciel Hachiko" Lasse Hallströma.  Po jego obejrzeniu potrafię płakać jeszcze dobrą godzinę.

Dziękujemy  za wyróżnienie. 





A tymczasem zajrzyjcie na Tymczasem, bo tam lansują się właśnie Kalhesi i Mordiś.

Pomalowana na niebiesko

12 komentarzy:

  1. oj tą piłeczkę mój psiur zaadoptowałby chętnie ;] ale pewnie długo by mu nie posłużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi, przeczytałam je jednym tchem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. My dziękujemy, a załoga K&M dodatkowo pozdrawiają :) I tym samym dwa filmy i tort lądują na liście ToDo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super odpowiedzi !!

    zapraszam na proste ciasto! jabłkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ''wywiad'' :) Do Moniki zaglądam regularnie, i nawet kilka razy chciałam się odezwać, ale nie ogarniam ;) A jaką fajną ma Dziubul piłeczke! ciepłe pozdrowionka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymczasem gratuluję wyróżnienia,wywiad z serca płynący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie. A film 'mój przyjaciel Hachiko' muszę obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super było się czegoś o Tobie dowiedzieć:) A na filmie o Hachiko to ryczałam jak bóbr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna łapeczka niebieska, Miętusek mój ma niebieski nosek ale łapeczki białe. Bardzo smaczne chyba bo tak oblizuje. Spędziłam ostatni tydzień z psem, i już wiem czemu wolę koty: są malutkie, nie szczekają, nie liża i nie wachlarz wielkim Włocha tym ogonem mi po twarzy. A i futra mniej rzucają niż goldeny np.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulujemy wyróżnienia:)
    ooo, właśnie przypomniałaś mi o "Dobrym Roku"...co oznacza, że już wiem co obejrzę w weekend:)

    OdpowiedzUsuń