Z kotem w tle - Robert Downey Jr.


"Jestem zakochany, mam syna, który mnie uwielbia. To są motywacje, jakich w życiu potrzebuję.
 Pomaga mi też fakt, że jestem urodzonym optymistą."


"Nie skupiaj się zbyt długo na przeszłości, bo to swoisty narcyzm i do niczego nie prowadzi."

"Kiedy widzę kogoś, kto niszczy życie swoje i swojej rodziny, nie mogę tego zrozumieć. Jestem już w innym miejscu i nie potrafię zrozumieć tego, jak mogłem dziesięć czy dwadzieścia lat temu myśleć, że wszystko jakoś samo się ułoży. Nie chcę już pamiętać tego egzotycznego i mrocznego rozdziału mojego życia."

"Wiem bardzo mało o aktorstwie, jestem tylko niewiarygodnie utalentowanym oszustem."





 




Pomalowana na niebiesko

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam go w teledysku Eltona Johna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie idzie i śpiewa... i jest świetny. :)

      Usuń
  2. NIEZWYKŁY FACET! Fajną parę tworzyli z SJ Parker..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajną. Podobno rozdzielił ich nałóg Roberta. Dobrze, że z niego wyszedł.

      Usuń
  3. Bardzo lubię tę serię u Was! I bardzo lubię Roberta Downeya Jr. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. x-) Kocham Roberta :) Z tym kotem na ramieniu jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię jako aktora, oby nie wrócił w sidła nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki:) wszyscy kochają kociaki;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dotarł wczoraj i bardzo się cieszę, a w zasadzie podwójnie, bo uwielbiam kubki :D a z kotkiem nie mam jeszcze żadnego ;)

    jeszcze raz dziękuję (k)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Świetny budzik z poranną kawą. :)

      Usuń
  8. Jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny aktor, i do tego lubi koty :-)

    OdpowiedzUsuń