Terakotowy Baxterek

    Nie raz już pisałam, jak uwielbiam Terakoty. Wszystkie bez wyjątku.
Są piękne, urocze i tak bardzo pozytywne, że nie sposób przejść obok nich obojętnie.
Zawsze wprawiają mnie w zachwyt i wywołują uśmiech na mojej twarzy.
Autorką tych cudownych grafik jest wspaniała Kasia Kalder.
Możecie sobie wyobrazić moje szczęście i radość, kiedy Kasia zaproponowała mi stworzenie dziubulkowego portretu. Czekaliśmy niecierpliwie i oto jest. Niebieski Baxterek.
Nie muszę chyba mówić, że jestem zachwycona dziełem mojej ulubionej Pani Grafik.

Dziękujemy serdecznie za przepiękne portrety. Są idealne w każdym calu.

Koniecznie poznajcie całą Terakotową rodzinkę, bo oprócz przepięknych grafik na blogu Kasi znajdziecie też  świetne opisy Terakotów oddające idealnie charakter każdego z nich. 


A oto i niebieski Dziubulek


I Baxter a'la angielski gentleman


Pomalowana na niebiesko

13 komentarzy:

  1. Wypisz, wymaluje, cudnie oddany Baxterek (f) jak zobczyłam, od razu pomyślałam, czy by się do Pani Kasi nie odezwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale odlotowy kocurek :) podziwiam i to bardzoooo (f)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziubulek jak żywy, idealny, też się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomalowany na niebiesko :) Cały B!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baxter jak malowany! :)

    zapraszam na nutellowe pancakes !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo, że portret się podoba :) Praca z takim modelem to prawdziwa przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ten Baxterek mi się podoba :)
    Polubiłam blog "Terakoty" :)
    Czekam na pocztówki świąteczne :))

    OdpowiedzUsuń