Let it snow... scrapnij sobie w płatki śniegu


Niech pada śnieg, jak śpiewał Frank Sinatra. 

Zima jest piękna, więc dlaczego nie wykorzystać jej uroków do stworzenia równie zachwycających grafik z kotami oprószonymi płatkami śniegu.
Płatki śniegu to temat mojego odcinka scrabookingowej zabawy.
Więc niech spadają i będą dla Was natchnieniem do tworzenia śniegowo-kocich prac.
Zabawa trwa dwa tygodnie.
Prace tworzone komputerowo lub ręcznie nadsyłajcie do nas do 16 stycznia 2014 r. na adres
nazoltonaniebiesko(at)gmail.com
Wszystkie oprószone płatkami śniegu  prace opublikuję 17 stycznia 2014r.
A więc do dzieła! Twórzmy, bawmy się i sypnijmy śniegiem. 

Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.
Mam nadzieję, że nawet osoby, które nie brały do tej pory udziału w akcji, spróbują swoich sił. 

Jeśli jeszcze nie wiecie, na czym polega nasza zabawa, zajrzyjcie  do sztukoterii.
Tam wszystkie Dziubulkowe grafiki, czyli moje wariacje na tematy różne z kotem w roli głównej.  

Scrapbookingowe prace znajdziecie też w poprzednich odcinkach zabawy:
Kwiatki
Kratka
 Gwiazdki
Dżins
Kropki
Liście

 śniegowy banerek do pobrania




Pomalowana na niebiesko

18 komentarzy:

  1. Hi hi hi. Ja miałam wiosnę, a Ty dla przeciwwagi zimę :P Fajny temat :)
    Muszę zabrać się do roboty :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem, ale chętnie pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może spróbuję:) jeszcze nie wiem czy znajdę czas ale banerek zabieram do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajnie.. będę później podziwiać wasze prace. powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się , chociaż na obrazkach będzie śnieg :d

    Banerek biorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przywołamy śnieg? Choć nie ukrywam, że obecna aura też mi odpowiada. :)

      Usuń
  6. A czy może wziąć udział osoba nie posiadająca kota ? Ale praca będzie z kotem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Dominiko, zapraszam do wspólnej zabawy :)

      Usuń
    2. A przesyłać trzeba tobie czy komuś innemu ? :)

      Usuń
    3. Do mnie, na adres: nazoltonaniebiesko(małpa)gmail.com :)

      Usuń
    4. Dzięki ! Przepraszam nie zauważyłam go w poście [-(

      Usuń
    5. A tak w ogóle to serdecznie zapraszam cię do zaglądania na mój blog :) Twój banerek już dodany :)
      Mój blog : http://szalonezyciezielonookiej.blogspot.com/

      Usuń