Wyniki Świątecznego rozdania u Niebieskiego

   Kochani, bardzo serdecznie dziękujemy za udział w zabawie. Jak zwykle chciałabym obdarować wszystkich, jednak jest to niemożliwe. Mam nadzieję, że zostaniecie z nami, bo w nowym roku planuję konkurs.
Dziubul odmówił współpracy przy losowaniu, więc zwycięzcę musiałam wyłonić sama. 




Postanowiłam wylosować również dwie nagrody pocieszenia - małe niespodzianki. 



Główna nagroda wędruje do:


Pierwsza nagroda pocieszenia leci do:


Druga nagroda pocieszenia leci do:


Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i proszę o kontakt.

Pomalowana na niebiesko

26 komentarzy:

  1. oooooooo nagroda pocieszenie!
    Atomowi i Antkowi gratuluję 1szego miejsca :)
    mail się wysyła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) i żałuję że to nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))))))))))))))))))) + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja Cie ale fajnie! DZIĘKUJĘ! A najlepsze że to dowód na to, że lepiej trzymać język za zębami bo chciałam Ci napisać o nieprzyjemnej historii jaką miałam (że lepiej się nie przyznawać że kot nie "losuje" tylko my) bo ustawa, ktoś zły że nic nie dostał w rozdaniu itd, niefajna sprawai ..lepiej zwalić na kota ;) jak widać lepiej że nie napisałam a i mam nadzieję że Ty nie będziesz miała takich historii jak ja.
    Jeszcze raz dziękujemy. To bardzo, bardzo miła sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, ja nie rozumiem takiej złości, o której piszesz, bo chętnych w rozdaniu jest wielu, a nagroda tylko jedna lub kilka. Nie da się wszystkich obdarować, choć chciałoby się. Mnie się zdarzyło, że po rozdaniu, ktoś przestał być obserwatorem bloga lub nie zagląda z taką częstotliwością jak dotąd. Cieszę się, że Ty się cieszysz z wygranej :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że to nie ja jestem tą rzadziej zaglądającą :P
      Bo w ogóle nie mam czasu na blogi, więc jak cos, to przypadek.

      Usuń
    3. Ależ nie. Przecież zaglądasz do nas i jeśli rzeczywiście masz mniej czasu, a przecież i tak się zdarza, to wcale tego nie odczułam. :)

      Usuń
  4. Jeśli Anna to ja to oszaleję ze szczęścia ;) Gratuluję zwycięzcom i podziwiam oczy Dziubula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam paczkę - niespodziankę i chcę powiedzieć WIELKIE DZIĘKUJĘ! Niespodzianka cudowna, prezenty piękne i Andrzej i ja jesteśmy zachwyceni! :)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo się cieszę, że jesteście zadowoleni z małej niespodzianki :)

      Usuń
  5. Gratuluję zwycięzcom! :)
    Kotku! Nie ładnie, że nie chciałeś wyłonić zwycięzców :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwrócił się i koniec. Nie ma współpracy i już :)

      Usuń
  6. Brytki niebieskie kolorystycznie zawsze kojarzą mi się z nutrią. xD (wbrew pozorom to wspaniałe i mądre zwierzątka!).
    Śliczne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, bo Dziubul to szczwana bestyja jest, żeby nie było, że ktoś przestanie Go lubić bo wylosował nie tę personę to trzeba hihi (taki żarcik ;-) )
    Gratulacje dla Antona i Atoma :-)
    Swoją drogą Dziubul ma cudowne te pomarańczowe oczyska :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje gratulacje :) pozdrawiam i zapraszam do mnie =))

    OdpowiedzUsuń