Świąteczny kot śle niebieskie życzenia.

    Choinka przystrojona? Prezenty dla koteczków zapakowane? Świąteczne ozdoby na swoim miejscu?
U nas co prawda choinki nie będzie ze względu na Dziubula, ale pomagał on dzielnie w ozdabianiu mieszkania. Napracował się kotek, oj napracował. Na szczęście obyło się bez dźwięku tłuczonego szkła.

Mam nadzieję, że święta upłyną Wam pod hasłem radości i spokoju. No i gdzieś tam głęboko tli się iskierka wiary,
że wbrew prognozom pogody, zaskrzypi nam pod stopami śnieg, a nasze koty będą zaklinać spadające za oknem śnieżne płatki.

Takiego miałam pomocnika, o!





Moc życzeń dla Was Kochani :)







Pomalowana na niebiesko

20 komentarzy:

  1. dziekujemy wam, my z majka tez zyczymy spokojnych swiat i szczesliwego nowego roku :)
    piekne ozdoby, a dziubul lampek nie gryzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia. :)
      Dziubul na szczęście tylko raz zainteresował się lampkami i odpuścił. :)

      Usuń
  2. Dziękuje :) Wam również wspaniałych Świąt w rodzinnym gronie życze :) a o północy w Wigilie, może Pan Niebieski zamieni z Wami słowo :) i oczywiście samych radości w Nowym Roku :)
    btw. te lampki w kuli są cudowne, już w zeszłym roku się nimi zachwycałam (f)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś (f) Mam nadzieję, że Dziubul przemówi. :)
      I w tym roku Baxter zajrzeć do kuli musiał, nie mógł się powstrzymać :)

      Usuń
  3. Dziękujem bardzo:) U mnie także życznia.. a co do wcześniejszego komentarza także jestem ciekawa czy kociaki będo gadatliwe we wtorek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziubul jak zawsze pomocny!
    kochani- wszystkiego najlepszego! paczka dotarła- prezenty cudowne!! wspomniałam o Was na moim fanpage https://www.facebook.com/FaksiuCookPlease
    buziaaaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przesyłka dotarła :) Dziękujemy za życzonka (f)

      Usuń
  5. Pomocnik pierwsza klasa :d
    Wszystkiego naj z okazji świąt i Nowego Roku dla Ciebie i twojego kotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne niebieskie życzenia :) Dziękujemy i Wam również życzymy Wesołych świąt i przede wszystkim śniegu! Niech nas wszystkich zaskoczy i spadnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy (f) Mam nadzieję, że śnieg spadnie :)

      Usuń
  7. ale pomocnik! (h)
    A ja wam życzę zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziubul nasz Gwiazdor :) ale to znikacie aż do 2014? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znikamy :) Jesteśmy cały czas :)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze :) dziękujemy za niespodziankę i niespodzianki słodkie, musiałam Tati zabrać bo by wciągnął na raz ;) to mój smak z dzieciństwa tak przy okazji..wzruszyłam się :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że przyczyniłam się do wzruszenia. :) To tez mój smak z dzieciństwa :) A kociakom smakowały przekąski?

      Usuń
    4. Dostały na razie jedną puszkę i ja i koty jesteśmy zachwyceni, Atom niejadek wszamł krewete i dobierał się do porcji brata :) pierwszy raz! Będę zamawiać im tak żeby 2,3 razy w tygodniu dostali taką pyszną porcyjkę - dzięki Twojej inspiracji :D

      Usuń
    5. Cieszę się :) Spróbuj też podać im puszkę innym smaku, np. kurczak lub wołowinka, bo rybkę podobno można raz w tygodniu.

      Usuń