Active Cat


  Chrupanie karmy o nazwie nawiązującej do aktywnego trybu życia zobowiązuje.
Dlatego Dziubul aktywnie spędza każdy dzień. Rano i wieczorem bierze udział w treningach aerobowych.
Najczęściej jest to sprint w pogoni za wędką. Oczywiście, jak już wiemy, wędkę najwspanialej na świecie animuje facet.
Za to ja wyspecjalizowałam się we wprawianiu w ruch wstążki.  Teraz już wiem, dlaczego mężczyźni nie biorą udziału w tej kategorii sportowej.   Wstążka to moja domena, więc bawimy się w jej łapanie wokół drapaka. W ciągu dnia aktywność ogranicza się do spania, chrupania, marudzenia, wyglądania przez okno oraz  patrzenia na swój cień,
a co za tym idzie, filozoficznego myślenia. Zdarza się też leniwe poruszanie oczami, czyli śledzenie wzrokiem
oraz łapanie od niechcenia  końcówki wędki odartej już z piórek.  Tak oto wygląda aktywny dziubulkowy tryb życia.







Pomalowana na niebiesko

40 komentarzy:

  1. ach Dziubul PRZEcudowny kocio, stęskniłam się za tymi minkami i zdziwionymi oczkami :))
    I proszę sobie nie żartować z kocich sportów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to są takie małe żarciki. A sama kocia aktywność rozczula i rozśmiesza każdego dnia :) Ja się stęskniłam za Wami, więc czekam na Atomowo-Antkowy wpis :)

      Usuń
  2. My też jemy Power of Nature ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bydlę jest ciężkie, bo umięśnione, a teraz ma duuużo biegania za devonką ;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę wszystkim aktywności ich kotów. : P
    A ta karma, o której piszesz, to i kalorycznie pewnie wysoka.
    U mnie próby zachęcenia kotów do ruchu poprzez zwiększenie energii w pożywieniu, skończyło się jedynie wzrostem wagi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaloryczność karmy nie jest wysoka, bo to karma bezzbożowa. Nie zawiera węglowodanów znajdujących się w wypełniaczach, czyli pszenicy, ziemniakach, kukurydzy, itp. W tej karmie dodatkiem bezmięsnym jest brązowy ryż. Napiszę w oddzielnym poście, jak wyglądała nasza przygoda z przechodzeniem na tę karmę. Mieliśmy troszkę przygód.

      Usuń
    2. No więc ciekawa jestem, co to za karma.
      Ja od jakiegoś czasu szukam dobrej karmy swoim kotom, a właściwie tylko Ptyśce, bo Amando i tak dostaje leczniczą.

      Usuń
  4. ależ on piękny :) nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło :) Dziękujemy za ciepłe słowa (k)

      Usuń
  5. Idealny dzień kota - aż mu zazdroszczę :) A wstążki faktycznie to domena kobiet - całkiem ładnie mi wychodzą te wszystkie wymachy, spirale, skręty.. koty skłaniają do sportów ( i to artystycznych) nawet nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój pupil też jest aktywny zwłaszcza o drugiej nad ranem skacząc mi po głowie. Gdy o 6 wstaje on nieprzytomny śpi pod kołdrą i prycha że mu sen przerywam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zapomniałam o aktywnych kocich nocach :))

      Usuń
  7. miesnie karku to ma pewnie wycwiczone...co to za treningi na lezaco? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa odmiana treningów o nazwie wytężanie wzroku :))

      Usuń
  8. my też się lubimy bawić wędką;p nasze kociaki to istne urwisy! aktywne to one są.. aż za bardzo! fajny filmik i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż korci żeby go złapać za te cudne poliki i zrobić puci-puci:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba wy się bardziej tą wędką namachacie niż Dziubdziuś się nabiega :) słodziak :) on jst po prostu przecudowny :)
    jest aktywny na tyle, na ile mu się chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Na tyle, na ile mu się chce w danym momencie :) Choć nie powiem, przydałoby się rozruszanie Dziubulka. :)

      Usuń
  11. faktycznie coś w tym jest, że faceci lepiej (wg kota) obsługują wędkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbadane i udowodnione również przez Twoje koty. :)

      Usuń
  12. Śliczny i kochany kiciuś. I jaki wysportowany. Powinni wymyślić dyscyplinę olimpisjką specjalnie dla kotów: przewracanie się z jednego buku na drugi hi hi hi ..... :P :P :) :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. :) Oj tak. Zdziwione minki są na porządku dziennym. :)

      Usuń
  14. Jakim on jest słodkim misiem :)! I jak się fajnie bawi "na leniwca" :), Urwis też tak lubi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenistwo mają w genach :) Dziękujemy za miłe słowa (k)

      Usuń
  15. Z tą karmą to nie dość że "active cat to jeszcze "power"... Baxter ma naprawdę pełne łapki roboty przez cały dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mój kot uwielbia wielogodzinne zabawy z gumkami do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiadomo, aktywna zabawa musi być ;) jejkuś, ja już sobie wyobrażam jakie on musi mieć mięciutkie futerko ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh te kocie zobowiązania... ruch to zdrowie Panie kocie :)
    Ależ On jest piękny! I z jaką gracją łaputkę podnosi :)

    OdpowiedzUsuń