Koty na starej fotografii


     Nie tylko my współcześni mamy manię uwieczniania naszych kotów na fotografii.
Stare zdjęcia mruczących czworonogów z początków ubiegłego wieku, a nawet z końca wieku XIX to dla mnie nie lada gratka.
Ciekawe, jakie historie kryją się za tymi kocimi postaciami uwiecznionymi na fotografiach.


1939 r.

1947 r.

 1880 r.

 1940 r.  

 1919 r.

  1919 r.

 1946 r. 

 1902 r.

 1930 r.


 1940 r.

 1930 r.

1885 r.

1875 r.


źródło zdjęć: thoughtcatalog.com

Pomalowana na niebiesko

16 komentarzy:

  1. u la la.. skąd takie fotki wzięłaś:D fajniste:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, źródło podałam pod zdjęciami. Stronę znalazłam podczas buszowania w Internecie. :)

      Usuń
  2. wow, swietne zdjecia sie zachowaly, i niektore jeszcze z poczuciem humoru, w sam raz na demotywatory czy kwejka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Mnie najbardziej urzekło pierwsze :) Ktoś świetnie uchwycił moment :-)

      Usuń
  3. łapią za serce niezależnie od epoki :) fajny sentymentalny post, lobię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę bardzo ładne zdjęcia:)to w barze najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Uwielbiam stare zdjęcia. W sepii - biało-czarne to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite jest to ostatnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te foty, zwłaszcza kociska pokładowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te kociska:) I foty oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak pobuszowałam i znalazłam cosik takiego z kolei ^^:
    http://www.youtube.com/watch?v=T33lNsnVFbI

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) pierwsze podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń