Pracowity kot i nagrody

  Dziś dzień przeznaczony na papierkową robotę, czyli skok w sprawozdanie.
Dziubulek oczywiście bardzo pomocny wspierał mnie swoim zapałem do pracy.
Patrząc na niego wprost  tryskam energią.




Przy okazji pochwalę się wygranymi w konkursie i candy.
Dziś drogą obrad jury  i losowania  wygrałam nagrodę w magicznym konkursie u magicznych kotów Atoma i Antka.


 Odebrałam od listonosza kolejne dwie nagrody.
Kubeczek ze stópkami Dziubulka od Modern Pet - nagroda w konkursie fotograficznym.




Oraz przepiękny notes, serduszka i ptaszka od niezwykle utalentowanej osóbki, czyli  Agnieszki Agea Happines.





Serdecznie Wam dziękuję. Sprawiliście, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech.


Pomalowana na niebiesko

25 komentarzy:

  1. serdecznie wam gratuluję:) no i po trochu też zazdroszczę:P pozdrawiamy;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takich świetnych nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :)

    Skad ja to znam... czasami jak patrze na moje leniwce, to mam ochote przewrocic sie i polezec obok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) I poproszę więcej tych Twoich leniwców :)

      Usuń
  4. Gratulacje! :)Kubek mega odlotowy, zazdroszczę z całego serca ;)
    A Dziubulek na pierwszym zdjęciu - modelowo zblazowany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Brytyjskie modelowe zblazowanie :)

      Usuń
  5. boskiego masz tego kota :) gratuluję nagród ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba:)
      oby służyło:)))

      Usuń
  7. Ja jak patrzę na tą "pracowitość" koteczków ... mam ochotę się przyłączyć ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Mi się jeszcze nigdy nic nie udało wygrać, ale może i mnie się kiedyś poszczęści :)

    Kubeczek z łapkami cudo! *.*

    OdpowiedzUsuń