Pomóżmy zdobyć karmę dla podopiecznych Fundacji Hospicjum dla Kotów Bezdomnych


 Kochani, zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Nasz internetowy kumpel Bentley  i jego Pani - Lena walczą
w konkursie organizowanym przez Pet Supplies i magazyn Kocie sprawy . Nagrodę postanowili przeznaczyć dla kotków z hospicjum Koci ogonek. Aby wygrać w głosowaniu internautów potrzebne są Wasze głosy, które można oddać poprzez portal społecznościowy Facebook. Głosowanie trwa do piątku.
Bardzo prosimy o wsparcie dla  potrzebujących kociaków. Liczy się każdy Wasz głosik.
Tu link do strony konkursowej ze zdjęciem Bentleya KLIK
 Jeśli chcecie możecie wspomnieć tez o głosowaniu u siebie.
Bardzo dziękujemy wszystkim Dobrym Serduszkom.


Aktualizacja: Wygrana będzie przeznaczona dla kotków, będących  podopiecznymi [Grupy NEKO], czyli wrocławskiej ekipy Fundacji Hospicjum .




Pomalowana na niebiesko

18 komentarzy:

  1. Ania bardzo, bardzo, bardzo dziękujemy z Bentleyem za zamieszczenie wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  2. od nas też głosik poszedł, kciuki! żeby sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nawet dwa bo chłopak też oddał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A która z Was dziewczyny pomogła hospicjum? Pytam bo wydaje mi się że wsparcia umierającym kotom powinniśmy udzielić/ać bezinteresownie.
    Nie chce mi się wierzyć w to co tu widzę..

    Od zbierania głosów i popularności blogowej, wydawało mi się są konkursy i rozdania a nie "szantaż" że się kasę kotom da - ale dopiero jak się wygra.

    Wejdzcie sobie może na koci ogonek i zastanówcie czy wykorzystywanie sytuacji jest ok. Jestem stanowczo na nie na takie sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie jest żaden szantaż. Tak się składa, że Lena pomaga kotom w schroniskach. Zawozi im bardzo często karmę. Teraz wybrała "Koci ogonek". Ja oddałam 10 kg wór karmy do schroniska w swoim mieście.
      Jeśli mogę pomóc w zdobyciu kolejnych kilogramów karmy dla potrzebujących zwierząt, to pomagam i nagłaśniam. I wcale nie chodzi tu o żadną popularność, bo zwracam się jedynie do osób odwiedzających mojego bloga.

      Usuń
    2. Więc niech przeznaczy każdy kolejny kg karmy za głos na swoje zdjęcie a nie szantażuje kociarzy. To jest zwykła manipulacja. Jestem zadziwiona że bronisz takiej postawy.
      Najmocniej przepraszam, nie chce już brać udziału w tej dyskusji.

      Usuń
    3. Antoni, moja dobra znajoma, która pracuje jako wolontariuszka w schronisku, też wystawia swoje koty we wszelakich konkursach gdzie można wygrać karmę i przekazuje ją właśnie potrzebującym kotom. Też prosi znajomych o głosy, ale nie robi tego dla popularności, tylko z dobroci serca. Nie wszyscy biorą udział w konkursach dla lansu ;)

      Usuń
    4. Antoni, szanuję Twoje zdanie. Moją, nieco inną opinię, na ten temat już znasz.

      Usuń