Głowa do góry, czyli ulubiony kot z dzieciństwa


     Jako, że w dzieciństwie byłam posiadaczką psa, moim ulubionym kotem był Rademenes, bohater serialu
pt. Siedem życzeń. Uratowany przed chuliganami przez trzynastoletniego Dariusza Tarkowskiego zamieszkuje
 z rodziną Tarkowskich i  staje się najlepszym przyjacielem chłopca. W każdą środę, zamknięty przed wiekami
 w kocim ciele Egipcjanin,  spełnia jedno życzenie Darka.
Oprócz tej cudownej umiejętności ,  kot posiadał również dar mówienia w języku człowieka.
Ile bym dała, żeby mój kociszon też potrafił mówić. Ciekawe, co by mi powiedział?
Nie bierz mnie na ręce. Mięsko częściej poproszę kobieto. Daj mi w końcu spać. To znowu Ty?

Dziś środa. Pamiętajcie, żeby Wasze życzenia do kota były przemyślane ;-)


A jaki jest Wasz ulubiony filmowy kot?





Zdjęcia zaczerpnięte z: kinopolska.pl, aleseriale.pl, shapes.pl

 





Pomalowana na niebiesko

9 komentarzy:

  1. Tak - to też mój ulubiony serial (h) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ''smaki'' dzieciństwa :) b. lubiłam ten serial i Rademenesa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to ujęłaś :smaki dzieciństwa" :)

      Usuń
  3. tak, tez go lubilam, wogole kiedys byly inne filmy i bajki, filemon itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Kiedyś było o wiele lepiej. Do tej pory chętnie oglądam seriale dla młodzieży z tamtych lat i łezka kręci mi się w oku.

      Usuń
  4. chya nie potrafie sie zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam ten film i tego kota.

    Ależ Ty cudnie piszesz. Uśmiałam się najbardziej z "To znowu Ty?" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (f) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. oj ja nie wiem.. kiedyś na kota Filemona patrzyłam, ale i tak się nie zdecyduję:P

    OdpowiedzUsuń