Sezon na lenistwo oficjalnie otwarty

   Dziś został oficjalnie zainaugurowany sezon na lenistwo.
Na tę chwilę czekał każdy uczeń w Polsce. No może i każdy nauczyciel też. Wakacje !!
Świadectwo i kwiatek w łapkę. Żegnaj szkoło, witaj leniuchowanie.
Kot też celebruje ten dzień. Postanowił troszkę poleniuchować, bo przecież każda okazja na lenistwo jest dobra. Dziubulek z zaciekawieniem popatrzył na swojego śpiącego pana. Przyglądał mu się tak parę minut, przekręcał główkę, myślał, podglądał  i postanowił pójść w jego ślady. Tak sobie leżą.
 Nie ma to jak wspólny wakacyjny odpoczynek.

Życzymy Wam błogiego lenistwa i udanego wypoczynku  :-)




Pomalowana na niebiesko

11 komentarzy:

  1. A kicia jakie ma designerskie meble kocie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo musiał się przekonywać do tego mebelka :) Ostatnio zaczął drapać. To jednak kot konserwa - nowości muszą trochę postać, żeby zacząć je używać.

      Usuń
  2. o jaaaa, takie prawdziwe wakacje, to miałam dobrych 10 lat temu! zazdroszcze :) wspaniałego czasu Wam życze :) i dla leniwego przystojniaka głaski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Zaklinamy pogodę :) Mizianki dla Lumisi (k)

      Usuń
  3. udalo mi sie wpasowac w ten czas, dla mnie zaczyna sie tygodniowy urlop:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz u mnie:) ja właśnie najpierw zastanawiałam się nad tym serum z biochemii ale kosztowałoby więcej-musiałabym kupić większe pojemności półproduktów więc w ostateczności na zsk sie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błąd. To chyba raczej kot jest Waszym Panem, a nie odwrót. Choć może pozwala Wam żyć w takim przekonaniu, to z pewnością doskonale wie, w jakim jesteście błędzie. ;)

    OdpowiedzUsuń