Poczytaj mi kocie


    Czy Wasze koty też lubią przesiadywać na półkach z książkami?
Mój uwielbia. Marudzi przy tym niesamowicie, jakby chciał powiedzieć Chodź, poczytam Ci, wybierz tylko książkę.
A może Chodź poczytaj mi, wybiorę tylko książkę ?
W każdym razie codziennie odwiedza domową biblioteczkę.
 Istny mól książkowy, kot oczytany, który niejedną książkę już w łapie miał .

Czy macie jakieś ulubione książki, które polecić możecie na  długie wakacyjne dni?









Pomalowana na niebiesko

16 komentarzy:

  1. Śliczny i kochany kotek. A jaki mądry i oczytany! :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczytany, oczytany - codziennie zgłębia tajemne księgi, w których są rady, na temat skutecznego budzenia człowieka o 4 nad ranem :)

      Usuń
  2. no moje koty to w ogóle włażą gdzie popadnie;p Bardzo fajne zdjęcia, zresztą jak zawsze:) A co do książek, to zależy w jakich gustujesz. Ja osobiście lubię książki autorstwa Anne Rice, tyle że są one dla wybranego grona osób i nie każdemu się podobają.Dan Brown to także bardzo fajny pisarz, pewnie kojarzysz, jego dzieła to między innymi: Kod Leonarda da Vinci, Anioły i demony itd.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie książek. Dana Browna znam, lubię i czytałam.
      Annie Rice muszę przeczytać :) Ja od siebie polecam Myśliwskiego, Charlotte Link, Cobena i Mario Vargasa Llosę.

      Usuń
    2. Na pewno sprawdzę autorów i dzięki za polecenie:) przyda się bo kocham książki;p

      Usuń
  3. Ponieważ dużo czytam - moje koty i pies nie znoszą książek bo jestem wtedy zajęta i nie poświęcam im tyle czasu ile by sobie życzyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno podczas czytania przeszkadzają Ci dyskretnie :)

      Usuń
  4. Ale fajnie miauka :)
    U nas niestety (stety) wszystko jest w ebookach, kot nie ma jak wybrać lektury, ale lubi czasem zrzucić Kindla z parapetu....

    Ja polecam Christophera Moore'a, właśnie kończę kolejną... A z Cobenem dopiero zaczynam, pierwsza książka super, na pewno sięgnę po następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. O której Ty wstajesz?? :D Bo już przed 6 komentarze... Faktycznie Baxter opanował budzenie o 4 do perfekcji ;)

      Usuń
    2. U Cobena lubię serię z Myronem i Winem :)

      Usuń
  5. A wstaję tak wcześnie, bo dziś o 5 mieliśmy akcję kuwetkową i już nie zasnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gienia mi tylko utrudnia czytania, bo zawsze musi się wgramolić na książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiają :) przy okazji zwalają co popadnie ;)

    Ze swojej strony mogę polecić Hessego, Orwella, Huxley'a, chociaż nie każdy lubi taką literaturę, a także Vargę, Tokarczuk, Gretkowską, Rice, Gaimana i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń