O północy w... Nowym Jorku

 Czy oglądaliście film Woodego Allena pt. O północy w Paryżu? To kolejna filmowa pozycja, którą bardzo lubię.
Każdy z nas ma chyba takie miejsce i taką epokę, w której chciałby się znaleźć choćby na jeden dzień.
Piszę o tym dlatego, bo patrząc na zdjęcia Baxterka, mam wrażenie, że on przeżył to, co bohater filmu.
Był w Nowym Jorku i znalazł się w innej epoce. Ma wyczucie kocur, oj ma.
Chyba swoje pasje przejął ode mnie, bo moim marzeniem jest podróż do Nowego Jorku. Żadne ciepłe kraje, wędrówki po mistycznych szlakach. Nic z tych rzeczy. Chcę jechać do NY, przespacerować się jego ulicami
oraz alejkami Central Parku. Mam nadzieję, że kiedyś zrealizuję moje marzenia.
No może nie wszystkie, bo będąc w tym cudownym mieście, chciałabym odbyć sentymentalną  podróż
w czasie w  lata osiemdziesiąte. To chyba jednak niemożliwe.
Szkoda, że nie jestem moim  kotem. Dwie pozycje na liście marzeń miałabym już skreślone.

A Wy w jakie miejsca chcielibyście się udać?





Pomalowana na niebiesko

7 komentarzy:

  1. Mimika pyszczka rewelacyjna :D

    Do Japonii i Nowej Zelandii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy Jork (tak jak Ty - KONIECZNIE), Kanada, Paryż i sama nie wiem. Ale na pierwszym miejscu Nowy Jork.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baxter w Nowym Jorku :) na chwile zapominam o zdjęciach parapetowych, moich ulubionych, i powiem, że te też bardzo lubie (f) Stany- NY- obowiązkowa pozycja, Vegas i Wielki Kanion...no i jeszcze dzionek bym poleżakowała w Miami :) a poza tym marzy mi się Nowa Zelandia i Tajlandia :) a film bardzo mi się podobał, podróże w czasie, to byloby coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. umm nowy Jork. Mój luby też o tym marzy.teraz mam to ułatwione bo w końcu będę miała obywatelstwo niem i jakby co nie będę się musiała o wizę tam ubiegać:P A tak poza tym to ogólnie jakbym kasę miała to cały świat bym zwiedziła:P Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wpasowal sie w zdjecie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak on się wpasował w te zdjęcia :) nasza mama to raczej o parę wieków cofnęłaby się gdyby mogła :) a do NY wylatuje jutro jej Przyjaciółka, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim marzeniem są zarówno szlaki mistyczne, jak i Nowy Jork. :)

    OdpowiedzUsuń