Niebieski wieczór filmowy

Sobotnie leniwe wieczory, kiedy zasiadamy na kanapie i oglądamy jakiś dobry film, spędza z nami również Dziubulek, często z zaciekawieniem wpatrując się w ekran.
Wczoraj było oglądanie filmu, polowanie na komara, a później Baxterek sam uciął  komara.

Czy macie swoje ulubione filmy, które nigdy Wam się nie znudzą i nastrajają Was optymistycznie?

Pozytywną energią ładują mnie zawsze "Dobry rok" i "Pod słońcem Toskanii" i "Śniadanie u Tiffan'ego". Obowiązkowo, minimum raz w roku chętnie do nich wracam.  Na chandrę oczywiście niezastąpiona Bridget Jones (typowo babski poprawiacz humoru)
 Bardzo lubię też film "Częstotliwość" i  "Zaklęci  w czasie".

Jakie filmy polecacie?








Pomalowana na niebiesko

19 komentarzy:

  1. "Kochankowie z księżyca" Wesa Andersona, jego filmy mają specyficzny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (f) Na pewno obejrzę :)

      Usuń
    2. Słyszałam też, że "Stoker" jest bardzo dobry i mam zamiar obejrzeć dzisiaj :)

      Usuń
  2. Oj, jaki on piękny! Prawdziwy Brytek ;) Ja raz w roku, obowiązkowo oglądam "Dirty Dancing" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :) "Dirty Dancing" też bardzo lubię :)

      Usuń
  3. kochany kociaczek:) uwielbiam go;p jeśli chodzi o filmy to nie wiem czy jestem dobrym doradcą, gustuję w horrorach typu Dracula;p więc dla tych co lubią filmy romantyczne to odradzam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horrory też bardzo lubię :) Mój ulubiony to "Constantin" :)

      Usuń
  4. pretty woman, ogladalam 100 razy,ale sie okazalo ze nie ogladalm nigdy dokladnie i dopiero ostatnio porzadnie widzialam poczatek:P
    zdradz prosze jak robisz takie wyrazne zdjecia gdy jest juz ciemno...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostre zdjęcia wieczorem to żadna tajemna wiedza. :) Robię bez użycia lampy błyskowej, ale przy dobrym źródle światła. Na tych jest to lampa stojąca niedaleko kota :)

      Usuń
    2. a co jak sie kot poruszy? mi nawet w dzien wychodza rozmazane, czyzby przeslone na maksa otworzyc? jakim obiektywem pstykasz?

      Usuń
    3. Jak kot się poruszy to rób następne, do bólu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna sesja, ma swój klimat :) Baxterek jak zawsze, do schrupania (f)
    z ''babskich'' filmów, które spodobały się róweniż Szymonowi to Notebook, Ps. I love You, Definitely, Maybe, The Vow,
    Oj, ja to bym mogła wymieniać :)
    ostatnio oglądalismy dobry film, jeśli nie widzieliście to polecam The Words,
    w ogóle to uwiebiam thrilery i horrory, tych drugich, dobrych, b. mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  6. i jeszcze zapadł mi w pamięć Extremely Loud & Incredibly Close

    OdpowiedzUsuń
  7. a uwielbiam Ojca Chrzestnego, Lot nad kukułczym gniazdem, Czułe słówka, 12 gniewnych ludzi, Buntownika z wyboru, Zakliczna deszczu... widzisz, mogłabym tak długo :) lepiej sobie pójde $-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś za wszystkie te tytuły. Rzeczywiście jak się pomyśli, to tych tytułów przychodzi do głowy mnóstwo. Właśnie niedawno mój TŻ wspominał o ponownym obejrzeniu "Ojca chrzestnego". I tu przyszedł mi do głowy jeszcze jeden film z Alem Pacino "Człowiek z blizną" :)
      I nie chodź sobie Agnieszko, bo będzie nam smutno (f)

      Usuń
  8. o tak tak, Człowiek z blizną, też jest u nas w czołówce :)

    i jakże mogłabym odejść, tak tu przytulnie, że chce się wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A Ja polecam polską komedie " Miś " - klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko, bardzo rzadko wracam do filmów, bo co chwilę jest coś nowego (albo starego, czego jeszcze nie znam), ale bez końca oglądać mogę "Ludzi honoru" i z bardziej zabawnych "Asterix i Obelix: Misja Kleopatra", znam na pamięć :D
    A, i "To tylko miłość", zawsze mnie bawi :)

    OdpowiedzUsuń