Ciągle pada

   Siąpi z nieba. Za oknem gęsta, wodna kurtyna. Szaro, buro i ponuro, a w dodatku w centrum  Polski wieje halny. Pogoda zwariowała. Gdzie to cudowne lato sprzed kilku dni? Spakowało walizki i udało się na Rodos?
Dziubulek oczywiście zajmuje centralny punkt obserwacyjny na parapecie i patrzy na  miliony kropelek wędrujących po szybie.  W sumie, co ma robić biedaczyna, skoro nawet ptaszyle się gdzieś zaszyły. Ogólnie ogarnia nas nastrój
z lekką nutką deszczowego dekadentyzmu, bo przez tę aurę mam wrażenie, że lato zmierza ku schyłkowi.

U Was też tak mokro w odcieniach szarości ?







Pomalowana na niebiesko

10 komentarzy:

  1. Dokładnie tak samo. Parapet, spanie i miaukolenie z nudów w międzyczasie. To kot, a ja - kawa, słuchawki w uszy i udaję, że nie widzę tego co za oknem.... ;) Pozdrawiamy deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, miaukolenie obowiązkowe :) Mam nadzieję, że ta pogoda szybko minie. My również pozdrawiamy Księżniczkę i jej Pańcię :)

      Usuń
  2. u mnie na szczęście w ogóle nie pada, ale pogoda też nie jest ciekawa. słonka nie ma i tylkko 16 stopni. kociaki się nudzą w domku jak i ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz u mnie i polecenie kremu-jak uda mi sie znaleźć próbkę w aptece to na pewno przetestuję:) a mój kot cały czas spi na kocyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to jednak meteopaci :) Pogoda też je sennie nastraja. Z resztą każda :))

      Usuń
  4. Leje, leje....aż nie chce się wychodzić z domu. Koty się nudzą lub śpią ;)

    OdpowiedzUsuń